منتدى ربيع الحياة
كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Bj9d4z5fowzk

منتدى ربيع الحياة
كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Bj9d4z5fowzk

منتدى ربيع الحياة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول

descriptionكل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Emptyكل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة

more_horiz
بسم اللة الرحمن الرحيم انا نور انا بكتب حجات من داخل قلبى وهرويها عليكم كلام من قلبى معرفش ادب ولا شعر ولا اية بس هوة باللغة العامية الدنيا ماشية والعمر بيعدى والواحد مش عارف مصيرو اية وهيروح لفين ,ويحتار ويقول دى نهايتى ولا انا رحت فين ,الناس هتفصل زى مهيا ولا سكتها اية كل واحد لية حقيقة وربة عرفها ,كل واحد لية حلاوة واكترهم مر وشقاء ,ربك يدى لكل عبد الحلو والمر ,ربك ميسيب عبد جعان ولا عريياااان ولا محتاج لحنان ,ربك جمبك وانتا مش دارى بحالك فى النهار على الاهاوى وبليل يلا امااار ومنين تسال فين ربك وانتا مش عملوا اى حساب , منين يادنيا ماشية وانتى عاصية الرحمان ,منين يا نفس بدورى فين سعتى وانتى مش سعدة الرحمان ,حال الدنيا ادهور ولا انا مش دارى بحالى ,كل عبد لى نهاية وياترى نهيتو اية ,هتكون موازينو ثقيلة ولا خفيفة ولا انا رحت فين ,كل واحد فى الدنيا مش بيقكر غير فى نفسة وبيلعن امو وابو ,ويا خسارة يسب بلدة ودينة وربو اللى خلقوة ,ربوا جمبوا وبيسعدوا ولو تاب هيصلح حالوا وحال بلادة ,بس احنا بنتكلم فى اية ,كل واحد بيبع نفسة علسان المال ,وصلت الام تبيع ضناها علشان تاكل جوزها اللى هوة اصلا مش ابو العيال ,ويا سلام لما تشوفوا الاب بيعمل اية بياخد فلوس عيالو ويضيعها على الستات , والاخوات مبقوش اخوات كل واحد بيخون التانى وفى حاجة مخبيها مش رادى يحكى لاخوة عليها ,اهى اسرة حكينا عليها امال باقى الاسر حلها اية ,فكروا فى الاخرة فى حساب اللة ,هيسمحكم ولا انتوا سكتكوا اية دلى يعصى ربوا مهما كان مين هيتحاسب لو ابن وزير ,دا ابصتهم ادم علية السلام لما ربة قالوا متقرش من الشجرة بس شيطانوا عصا لطاعة ربوا وكان نهيتوا انو ينزل الارض ويتربى فيها ,فبالك انت يا عبد يا مسكين منتا ممكن فى اى لحظة تموووت الحييييييين ,ممكن تشرب وتلعب وتنسى ربك بس لما تشوفوا وتشوف نبيك هتقولو اية ,اديكم عرفتم مصير حيا تكم هتحبوة ولا انتو سكتكم اايييييية,كل واحد يدور جوة نفسة ويتو ب للة ويختار طريقة اللى هيمشى فية ليصحا بكرة الصبح يلاقى نفسوة تيها محتاجة لحميها ومفيش حد يمشى فى جنزتوااا ,خلى ضميرك هو قلبك وخلى عقلك هو روحك وخلى نفسك مع ربك هتلاقى نفسك بخييييير....... شكرا واتمنى ان ينال اعجابكم وارجو التعليق لانو يفيد لى كثيرا وهذة دعوة للتووووووووووبة كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Icon_wink كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Icon_twisted كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Icon_evil

descriptionكل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Emptyرد: كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة

more_horiz
ياريت حدا يقرا يا جماعة

descriptionكل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  Emptyرد: كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة

more_horiz
كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  13lh7

more_horiz
شكرا بس ياريت التعليق

more_horiz
كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  626530

اجمل حب هذه ليست لا بشعر و لا بادب و انما بخاطرة

و انا ايضا اكتب مثل هذه الاشياء

حقيقة عجبتني كثير و قريتها كلها و راح احاول اكتب خواطري هنا ان شاء الله

شكراا واصلي في كتابتك و نحن ننتظر جديدك

كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  626530

more_horiz
كل واحد لية سكة بس هيمشى فى انهو سكة  82705

more_horiz
تسلمو لمروركم الجميل

more_horiz
العفو

more_horiz
شكرا جزيلا
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد